معارفه مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه

مدیر کل جدید هواشناسی استان کرمانشاه معارفه شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه فیروز دولتشائی طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات محمدخسروی مدیرکل پیشین قدردانی شد.
مدیرکل جدید هواشناسی کرمانشاه در مراسم معارفه اش که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان هواشناسی و مدیران کل هواشناسی استان های لرستان، ایلام و کردستان برگزار شد، اظهارکرد: در استان جمعا 13 ایستگاه اصلی و تکمیلی و حدود یازده ایستگاه اقلیم شناسی و سنجش گرد وغبار را داریم.
وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر9 سایت رادار در کشور فعال است که یکی از آنها در کرمانشاه قرار دارد که یک امتیاز برای استان محسوب می شود، اما ساختمان آن بسیار قدیمی است.
مدیرکل هواشناسی استان در بخش دیگری از سخنانش به فرسودگی زیرساخت های این اداره کل هم اشاره ای کرد و گفت: باتوجه به قدمت اکثر ساختمان ها و ایستگاه های هواشناسی، وضعیت مطلوبی در این بخش نداریم.
وی در خاتمه در خصوص وضعیت ایستگاه های باران سنجی استان هم گفت: تنها استانی در کشور هستیم که ایستگاه های باران سنجی آن هنوز به شکل دستی هستند و بنا داریم که امسال با جذب اعتبار تعدادی از آنها را خودکار کنیم.
پیش از این محمد خسروی از اسفند سال 1397 تا اسفند سال 1399 مدیریت اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه را برعهده داشت.
فیروز دولتشائی از اسفند 1399 تاکنون سرپرستی اداره کل هواشناسی استان را عهده دار بود.


کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب ترمینال شهید کاویانی، مرکزتحقیقات هواشناسی کاربردی

67158-کدپستی: 75696



کرمانشاه - طراحی و برنامه نویسی شرکت طراحان تارنمای کرمانشاه