شرح وظایف اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
اهم وظایف پاسخگویی به شکایات
- رسیدگی به شکایات حضوری و مکتوب از واحد ها، مدیریت ها و کارکنان و تجزیه و تحلیل شکایات ازجهت صحت و سقم و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی و پاسخگویی به ارباب رجوع و در صورت لزوم ارجاع مراتب به مراجع ذیربط
- رسیدگی به شکایات واصله از سامانه الکترونیکی دولت (سامد) و نامه های مردمی ریاست جمهوری و تجزیه و تحلیل آن ها
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پی گیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
- بررسی و پاسخگویی درخصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور و وزارت راه و شهرسازی
- پی گیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
- جمع بندی شکایات در مقاطع مختلف، تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به بالاترین مقام اجرائی دستگاه، به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد
- پی گیری نتایج گزارش های تهیه شده و ارسال پاسخ به شاکیان
- تشخیص تخلفات نیروها
- تهیه گزارش های لازم و ارائه به مافوق
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
- انجام سایر امور محوله
وظایف کارشناس بازرسی
- انجام بازرسی های لازم به منظور حصول اطمینان از اجرای سیاست و تصمیمات دولت، وزارتخانه و ستاد و اجرای برنامه های مختلف و ایجاد هماهنگی و نظم در امور اداری و مالی سازمان
- انجام مأموریت های لازم در ستاد، استان ها و شهرستان ها به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور اداری و مالی، همکاری در رفع نواقص کار و راهنمایی واحدها جهت پیشرفت کار
- تشخیص تخلفات نیروها
- تهیه گزارشات لازم و ارائه به مافوق
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
- انجام سایر امور محوله
وظایف کارشناس ارزیابی عملکرد
- همکاری در تدوین شاخص های اختصاصی عملکرد
- اعلام سالانه شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد به واحدهای سازمانی جهت ایجاد هماهنگی اقدامات متناسب با شاخص های اعلامی
- گردآوری عملکرد واحدها به همراه مستندات
- طبقه بندی مستندات در قالب شاخص های مربوطه
- ارائه مستندات عملکرد سازمان به وزارتخانه
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
- تهیه گزارش های لازم و ارائه به مافوق
- انجام سایر امور محوله
وظایف کارشناس ارزیابی و نظارت بر عملکرد
- همکاری در تدوین شاخص های اختصاصی عملکرد
- بررسی سالانه شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد جهت تأیید و اعلام آن ها به واحدهای سازمانی
- تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی از عملکرد واحدهای ستادی و استانی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان
- پیگیری رتبه ارزیابی عملکرد سازمان در مجموعه وزارتخانه و دستگاه های اجرایی
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف
- انجام سایر امور محوله
نحوه ارتباط با کارشناس بازرسی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه
تلفن تماس: 4247071-0833 داخلی 112 - آقای رستمی